به کارگیری چوب و بتن اکسپوز در طراحی داخلی آپارتمان مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب

به کارگیری چوب و بتن اکسپوز در طراحی داخلی آپارتمان مدرن

همانطور که در بخش های پیش گفتیم امروزه بتن اکسپوز و چوب را در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیاری دارد. در این بخش خط معمار به معرفی یکی دیگر از کاربرد های این متریال در دکوراسیون آپارتمان مدرن در مکزیک خواهد پرداخت.

سالن نشیمن در این آپارتمان رو به یک بالکن سرپوشیده باز می شود که در آن یک شومینه و ست نشیمن و میز قهوه خوری قرار گرفته است.​ در انتهای راهرو سالن غذاخوری همراه با یک میز غذاخوری چوبی بزرگ قرار دارد. سالن غذاخوری اصلی با استفاده از یک دیوار بتنی کوتاه از سالن نشیمن جدا شده است. یک میز بزرگ در این بخش فضای خالی را پر می کند، و به علاوه یک میز چوبی و بتنی نیز در موازی با آن قرار گرفته است. آشپزخانه در انتهای این میز قرار گرفته است. عمده متریال به کار رفته در طراحی داخلی این آپارتمان چوب و بتن اکسپوز می باشد. بدین ترتیب طراح توانسته است یک کانسپت زیبا، مدرن و دلنشینی را با استفاده از چوب و بتن ایجاد کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.
طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوب طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی با بتن و چوبتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: contemporist

تعداد بازدید: 984

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *