بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۳

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۳ –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی ۵ آپارتمان کوچک بیاندازیم. آپارتمان هایی که همگی به سبک مدرن هستند. در هر بخش یک آپارتمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه قصد طراحی داخلی آپارتمان دارید، بد نیست نگاهی به ایده های ارائه شده در این آپارتمان ها بیاندازید و از آنها در طرح خود ایده بگیرید.

در بخش اول و دوم، دو آپارتمان ارائه شده اند که از طریق لینک های زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۱

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۲

آپارتمان سوم:

دیزاین آپارتمان سوم توسط Konstantin Entalecev صورت گرفته است. این آپارتمان برای یک زن طراحی شده است و تنها ۵۰ مترمربع مساحت دارد. برای اینکه با جانمایی این آپارتمان و حل کردن پلان آن بیشتر آشنا شوید، در انتها پلان آپارتمان قرار داده شده است.

این آپارتمان نسبت به دو فضای قبلی، کمی پر رنگ تر، روشن تر و پرانرژی تر است و خبری از رنگ های مونوکرومیک در آن نیست. با توجه به اینکه پلان در انتها قرار دارد، دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید. امیدواریم از این طرح و سایر طرح های ارائه شده در وب سایت خط معمار، ایده بگیرید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 801

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *