بازسازی و طراحی داخلی دفتر کار، معماری مدرن

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم

بازسازی و طراحی داخلی دفتر کار، معماری مدرن

در این قسمت با همراهی شما کاربران خط معمار، قصد داریم سری به یک دفتر اداری در شهر لس آنجلس آمریکا بیاندازیم که کار بازسازی آن به تازگی به سرانجام رسیده است. طراحی داخلی و بازسازی این دفتر کار توسط استودیو Tighe Architecture صورت گرفته است.

نکات شاخصی که قبل از هر چیز بررسی آنها ضروری به نظر می رسد، استفاده از سبک معماری مدرن در طراحی این فضای اداری است و در همین راستا دو متریال شاخص مورد استفاده، آلومینیوم و چوب است.

در واقع هدف از ارائه طراحی این دفتر کار و بررسی آن، توجه به دو متریال اشاره، نحوه کارکرد آنها و نورپردازی صورت گرفته است. فضای مدرن طراحی شده در این دفتر اداری مانند بسیاری از فضاهای دیگر و بصورت پلان باز است.

ورق آلومینیوم به صورت یک متریال دکوراتیو بصورت CNC شده برای بخش هایی از سقف و دیور فضا مورد استفاده قرار گرفته و نوپردازی بسیار خوبی پشت آن صورت گرفته است. استفاده از این متریال و نحوه کاربرد آن، می تواند رویکرد جالب و البته در دسترس برای معماران ایرانی باشد. چوب نیز به همین صورت بر روی دیوار و کف و البته به عنوان مبلمان مورد استفاده واقع شده است.

از نظر اصول روانشناختی طراحی نیز آلومینیوم با انرژی سرد و چوب با انرژی گرم، فضا را متعادل و بالانس می کنند. در ادامه دعوت می کنیم به نحوه کاربرد ورق آلومینیوم و چوب در این دفتر اداری توجه نمایید و امیدواریم از ایده های ارائه شده، در طرح های خود بهره ببرید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،ورق آلومینیوم

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 915

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *