بازسازی مدرن خانه ویلایی دو طبقه در ملبورن

بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی

بازسازی مدرن خانه ویلایی دو طبقه در ملبورن

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما، به بررسی یک پروژه بازسازی منزل ویلایی بپردازیم. ساختمانی دو طبقه که با حفظ ماهیت اصلی، فضای داخلی و نمای آن نوسازی و بازسازی شده است. این خانه ویلایی در شهر ملبورن استرالیا واقع شده است، ۲۴۷ مترمربع مساحت دارد و بازسازی ساختمان زیر نظر معمار استرالیایی، Bryant Alsop انجام شده است.

اگر از نمای ساختمان فاصله بگیریم چون اتفاق خاصی روی آن نیافتاده و تنها رفع ایرادات انجام شده است، به بحث طراحی داخلی میرسیم. معمار برای طراحی و دیزاین مجدد فضا با حفظ استراکچر اصلی، فضایی مدرن را طراحی نموده است. متریال های بکار گرفته شده با رنگ های ملایم و حتی پاستیلی انتخاب شده اند و به این وسیله فضا بسیار ملایم است.

کفپوش چوبی، مبلمان چوبی در کنار مبلمان خاکستری، یک تعادل انرژی را در فضا رقم زده اند. در مجموع طراح سعی نموده است فضا را مدرن، منعطف و گرم طراحی نماید. جایی که برای زندگی یک خانواده و فرزندان مناسب باشد. آنچه ما را بر این داشت تا به بررسی این پروژه بپردازیم ، سادگی در کنار مدرن بودن است. نکته ای که شاید شما به عنوان یک طراح بدان علاقه مند باشید.

بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی بازسازی مدرن خانه ویلایی،طراحی داخلی منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت بازسازی ساختمان آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 551

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *