ایده پنهان سازی درب ورودی آپارتمان با استفاده از ورق استیل

پنهان سازی درب با ورقه استیل

ایده پنهان سازی درب ورودی آپارتمان با استفاده از ورق استیل

در بخش قصد داریم تا به ایده پنهان سازی درب ورودی آپارتمان با استفاده از ورقه استیل بپردازیم. پروژه حاضر شامل باز سازی یک آپارتمان برای زوجی هنرمند می باشد از استودیو Pascali Semerdjian درخواست کردند تا فضای جدید زندگی آن ها را طراحی کنند. ساختار عمده در فضای داخلی این آپارتمان بتن اکسپوز است، بنابراین بهتر است کمی راجع به کاربرد این متریال در دکوراسیون منزل برای شما به صورت مختصر بگوییم.

بتن اکسپوز از دسته متریالی است که کار کردن با آن هم دشوار و هم آسان می باشد. از یک طرف می توان از آن برای پروژه ها و کاربری های مختلف استفاده کرد.از سوی دیگر، با این حال، استفاده از بتن به گونه ای است که همراه با انواع عناصر می تواند مورد توجه قرار گیرد. بتن معمولا در ساختمان های صنعتی استفاده می شود به طوری که می توان گفت که سبک صنعتی و بتن اکسپوز دو جز جدانشدنی هستند. اما استفاده از آن نیز در فضاهای داخلی مدرن نیز محبوب است.

این متریال بخش های مختلف دکوراسیون داخلی به کار می رود، اما معمول ترین آن ها استفاده در کف سالن می باشد به خصوص در فضاهایی با پلان باز بتن یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف می باشد. اگر شما علاقه ای به کفپوش بتنی ندارید، به کار گرفتن آن ها در دیواره ها گزینه ای مناسب می باشد. با این حال بسیاری دیگر افراد این متریال را برای اتاق خواب انتخاب می کنند زیرا نگهداری از آن نسبت به سایر متریال آسان تر می باشد.

در این پروژه ساختار بتنی ساختمان در بعضی نقاط، مانند دیوار پشت منطقه ناهار خوری و سقف، دیده می شود. در طول فضای نشیمن اصلی یک شبکه چوب است که از سقف به حالت تعلیق درآمده است، که نه تنها گرمای داخلی را به ارمغان می آورد، بلکه نور غیر مستقیم را فراهم می کند. تمام کف در آپارتمان، گرانیتی است که ترکیبی از سنگهای بتنی و کوچک است، در حالی که یک درب شیشه ای کشویی، فضای زندگی را با یک بالکن کوچک با یک محل نشیمن و گیاهان متصل می کند. یکی دیگر از عناصر طراحی در آپارتمان، دیوار پوشانده شده از فولاد ضد زنگ پانچ شده است که منجر پوشش تمامی درب های آپارتمان می شود وآشپزخانه، اتاق خواب و حمام را از دید عموم پنهان می کند.

در اتاق خواب یک دفتر کار خانگی کوچک وجود دارد که دارای میزی چوبی و قفسه های چوبی شناور می باشد. منطقه خواب نیز با قفسه ها یکپارچه شده است، زیرا آنها توسط پانل چوبی مشابه که در امتداد تمام دیوارها اجرا می شود، متصل می شوند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل پنهان سازی درب با ورقه استیل

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 1,026

۱ دیدگاه

  1. لوله پلی اتیلن گفت:

    طراحی عالی و فوق العاده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *