ایده های نمای ساختمان بر اساس سبک معماری دیکانستراکشن

سبک معماری دیکانستراکشن

ایده های نمای ساختمان بر اساس سبک معماری دیکانستراکشن

آنچه را دیکانستراکشن می نامند! دیکانستراکشن چیست؟ در فارسی این کلمه ساختار زدایی، شالوده شکنى، واسازى، بنیان فکنى، ساختارشکنى و بنیان فکنى ترجمه شده است. شالوده شکنی های صورت گرفته در طراحی حجم معماری یک ساختمان و یا طراحی نما را می توان معماری بر اساس این سبک دانست.

سبک ممماری دیکانستراکشن ، در ایران چندان پرطرفدار نیست و جایگاه چندانی ندارد. در دنیا نیز اوضاع بهتر از این نیست و معماران محدودی هستند که ساختمان هایی بر اساس ویژگی های این سبک خلق می نمایند. یکی از دلایل اصلی این امر، دانش و تکنولوژی اجرای چنین پروژه هایی است. قطعا یک معماری ساختار شکن، نیاز به دانش اجرایی ساختارشکنانه نیز خواهد داشت.

ار آنجا که در خط معمار، نمونه های بسیار کمی از این سبک را مورد بررسی قرار داده ایم، بر آن شدیم تا در این بخش نمونه هایی از ساختمان های معماری شده بر اساس این سبک را ارائه نماییم و به همراه شما، مروری بر آنچه در این بخش از دنیای معماری اتفاق می افتد داشته باشیم. برای مشاهده این نمونه ها، با خط معمار همراه باشید.

سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن سبک معماری دیکانستراکشن

تحریریه خظ معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,823

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *