ایده های جذاب دکوراسیون آشپزخانه با رنگ بنفش

طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفشایده های جذاب دکوراسیون آشپزخانه با رنگ بنفش

اگر شما به دنبال فرصتی هستید تا آشپزخانه ای با رنگ بنفش داشته باشید نمونه های زیر می تواند شما را در رسیدن به آشپزخانه رویایی تان نزدیک کند.

استفاده از رنگ بنفش می تواند فضایی آرام در فضای آشپزخانه ایجاد کند. این رنگ قابلیت ترکیب وهماهنگی با رنگ های گرم و خنثی را دارد. این رنگ در کنار رنگ های روشن ازجمله سفید، می تواند در دکوراسیون آشپزخانه فضایی آرام بخش را به وجود آورد. رنگ های دیگر نیز می تواند در کنار رنگ بنفش هارمونی مناسبی ایجاد کند. این رنگ از دسته رنگ های جذاب و موثر در دکوراسیون داخلی می باشد. در طراحی آشپزخانه می توانیم از این رنگ در کاشی ها تا کابینت ها وسایر اجزای آن به کار ببریم. در ادامه مطالب به نمایش چند نمونه از دکوراسیون آشپزخانه با رنگ بنفش و ترکیب آن با رنگ های دیگر پرداخته ایم.

با خط معمار همراه باشید.طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفشطراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفش طراحی داخلی آشپزخانه، استفاده از رنگ بنفشتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: elledecor

 

 

 

تعداد بازدید: 462

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *