ایده برای دکوراسیون دفتر کار با سبک صنعتی

ایده دکوراسیون دفتر کار

ایده برای دکوراسیون دفتر کار با سبک صنعتی

معماری: استودیو Techne Architecture + Interior Design

موقعیت: استرالیا، ملبورن

سال: ۲۰۱۸

آن چه در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم، ایده برای دکوراسیون دفتر کار با سبک صنعتی می باشد. این پروژه توسط استودیو Techne Architecture + Interior Design طراحی شده است. طراحی داخلی دفترکار در دنیای امروزی چیزی فراتر از ایجاد یک محل کار می باشد. همچنین در فضایی که هدف اصلی تولید محصولات باشد، صاحبان دفتر بیش تر سعی بر این دارند که فضایی را ایجاد کنند که کارمندان بیش ترین حس راحتی و رضایت مندی از محل کار خود را داشته باشند. در این پروژه نیز معماران دفتری کاربردی با به کار بردن سبک امروزی صنعتی برای خود ایجاد کرده است. آن ها با ارائه تمرکز بر روی مفهومی که آن ها " محیط استراتژیک" نامیده اند، محل کار جدید خود را طراحی کرده اند.

معتقد است که محیط استراتژیک به بخشی ذاتی در تولید اصالت تبدیل می شود و Gulacsi آن را دستیابی به فضای انسجام بین فضاهای عملکردی مختلف در یک محل کار تعریف می کند. تفاوتهای زیادی بین محل کار و طراحی فضای پذیرایی میهمانان مشاهده می کند ، جایی که جذابیت های طراحی محیط برای هر پیشنهاد موفقیت آمیز غیر قابل مذاکره است.

رویکرد تجربه کاربر معمولا با یک مشاوره جهت دریافت موارد مورد توجه کارمندان، آغاز می شود. این جنبش کارمندان را در طول روز در نظر می گیرد و به چگونگی غنی سازی فضاها می پردازد. برای مثال، اگر کارمندان همچنین شخصیت افرادی را که در این فضا کار می کنند را در نظر می گیرد. به عنوان مثال برخی از افراد درون گرا هستند در حالی که برخی دیگر برون گرا هستند، بنابراین در نظر گرفتن مواردی از این قبیل در طراحی موفقیت آمیز در محل کار تأثیر می گذارد.

این شرکت با نظرسنجی در دو بخش فعالیت خود را آغاز کرد. اولین پرسش این که پرسنل ها مایلند که در کدام بخش قرار بگیرند و در کدام ساختمان باشند. ترجیح جمعی برای ایجاد یک ساختمان مستقل در یک حومه داخلی بیان شد. در مرحله بعد، نظرسنجی درمورد طراحی دفتر الویت جدی برای فضاهای مشترک و انعطاف پذیر نشان داد. همچنین این دفتر جهت تسهیل همکاری و اجازه چرخش در فضا، رویکردی برای تعیین کردن موقعیت قرارگیری میزها مشخص کرده است. نوع و ارتفاع میزها در جهت ارتقاء سلامت و رفاه در محیط کار انتخاب شده اند. ویژگی های منحصر به فرد با ارزش های اصلی برند شرکت مطابقت دارد. به همراه ایجاد فضای استراتژیک، اجتماعی بودن و «میهمان نوازی» بودن فضا برای کارمندان اهمیت دارد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 446

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *