ایده برای دکوراسیون دفتر کار ، شرکت حمل و نقل SpotHero

ایده دکوراسیون دفتر کار

ایده برای دکوراسیون دفتر کار ، شرکت حمل و نقل SpotHero

معماری: استودیو BOX 

مساحت: ۱۹۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

استودیو طراحی BOX مجموعه از طراحان و متخصصان حرفه ای در حوزه طراحی داخلی و معماری می باشند که در شیکاگو به فعالیت می پردازند. آن ها معتقدند که آرزوی جمعی و تعهد به هنر اهداف اصلی طراحی آن ها را مشخص می کند. این مجموعه تلاش می کند تا ارتباط انسان ها را از طریق روابط میان مشتری و تعاملاتی که از طریق طرح هایشان ایجاد شده را بسازند. همچنین آن ها معتقدند که طراحی فقط به دکوراسیون ختم نمی شود، بلکه به چگونگی ایجاد ارتباط، همکاری و حتی استراحت و تفریح نیز می پردازد. این دفتر معماری در حوزه های مختلف طراحی داخلی نمونه های موفقی از خود به جای گذاشته است که در بخش های گذشته به شرح یک نمونه از آن که شامل طراحی داخلی یک کلینیک دندانپزشکی بود پرداختیم، شما می توانید با کلیک روی لینک زیر به آن دسترسی یابید:

طراحی و دکوراسیون داخلی دندانپزشکی

در ادامه نیز قصد داریم تا به شرح نمونه دیگر از آثار این دفتر معماری که ایده برای دکوراسیون دفتر کار می باشد می پردازیم. کمپانی SpotHero خیابان ۱۲۵Clark را برای دفتر جدید خود انتخاب کرده است. این محدوده فضای فوق العاده ای برای فعالیت این تیم می باشد. این شرکت هم عملکردگرا و هم سرگرم کننده، هم مفتخر به تاریخ شرکت به عنوان یک استارتاپ می باشد. رنگ های روشن انرژی موجود در هدف اصلی پروژه را منعکس می کند. روحیه و تفکر پیشرو SpotHero از همان ابتدای کار منعکس می شود. به جای سبک سنتی و معمول در لابی، کمپانی Box یک فضایی را در مقابل رسیپشن قرار داده است تا علاوه بر افزایش تعاملات اجتماعی، فضایی خوشایند برای افراد نیز ایجاد شود. جزئیات به صورت متفکرانه در تمامی بخش ها ی طراحی داخلی دفتر کار HeroSpot به خصوص در سالن اصلی کنفرانس لحاظ می شود. یکی از بارز ترین این جزئیات را می توان در سالن کنفرانس مشاهده کرد که به صورت یک مثلث شیشه ای واقع شده است.

با توجه به بودجه محدود، طراحان اجزای منحصر به فردی را برای ایجاد یک فضای کاری راحت و با کیفیت به کار بردند که شامل لوسترهای چشمگیری سفارشی که ترکیبی از لامپ های رشته ای، مبلمان و اشیا با رنگ های برجسته، منسوجات انتزاعی و کفپوش های طرح دارمی باشد. در نتیجه می توانیم بگوییم که این تیم طراحی فضایی پیچیده با روحیه ای جوان که شخصیت کمپانی HeroSpot را منعکس می کند، طراحی کردند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار ایده دکوراسیون دفتر کار

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 1,244

۱ دیدگاه

  1. کارشو گفت:

    واقعا عکاسای فوق العاده ای بودن یعنی این طرح ها جون میده برای کسب و کارهای آنلاین و استارت اپ ها مرسی واقعا عالی بودین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *