ایجاد فضای داخلی مدرن، خلاقیت در به کارگیری چوب و رنگ

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنایجاد فضای داخلی مدرن، خلاقیت در به کارگیری چوب و رنگ

معماری: ۳Design

موقعیت: Taichung، تایوان

سال: ۲۰۱۸

عکاس:  Brad Wu

در این بخش خط معمار به معرفی بازسازی به سبک مدرن یک آپارتمان قدیمی در تایوان می پردازد. اگر شما نیز از طرفداران سبک مدرن هستید و می خواهید آپارتمان خود را بازسازی کنیدپیشنهاد ما به شما این است که این مطلب را از دست ندهید.

در راهروی ورودی سرامیک طرح دار و دکوراتیو در کف کار شده است و در دیواره ها طراح شلف های چوبی را قرار داده است می توان اکسسوری های زیبا آن را تزئین کرد. در تکمیل آن، طراح از کف چوبی در سالن استفاده کرده است که منجر به ایجاد فضایی گرم و دلنشین شده است. یکی از نکته های ظریف و جالبی که طراح بدان پرداخته است، ایجاد قضای کوچک نشیمن در کنار پنجره است که می توان فضای بیرون را تماشا کرد.

دیوارها برای برجسته تر نشان دادن عناصر دکوراتیو رنگ آمیزی شده است. درعرض راهرویی که اتاق نشیمن را به سایر فضاهای آپارتمان متصل می سازد، طراح یک فضای کوچکی را طراحی کرده و میز غذاخوری چهار نفره را قرار داده است. در انتهای راهرو آشپزخانه قرار دارد که طراح در هماهنگی با سایر فضاهای آپارتمان از کابینت های چوبی و کاشی های باطرح های دکوراتیو به کار برده است.

در ادامه خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنطراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرن طراحی داخلی آپارتمان،طراحی داخلی آپارتمان مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,351

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *