انواع میز ناهارخوری شیشه ای مدرن که توجه را به خود جلب می کند!

میز ناهارخوری شیشه ای مدرن

نمونه های مختلف میز ناهارخوری شیشه ای مدرن

یکی ازمهم ترین بخش ها در طراحی داخلی منزل، دکوراسیون سالن غذاخوری می باشد و در این راستا می توانیم بگوییم که انتخاب میز ناهار خوری مناسب، یکی از مهم ترین اجزایی است که طراحان باید در طراحی این بخش، به آن توجه ویژه ای داشته باشند. میز ها در سایز ها و طرح های گوناگونی چون مربع، مستطیل و دایره ای شکل در بازار موجود می باشند. طراحان، بسته به سبک دکوراسیون منزل و سلیقه کارفرما، متریال گوناگونی را برای ساخت میزهای غذاخوری انتخاب می کنند. در این بخش خط معمار قصد دارد تا نمونه های مختلف میز ناهارخوری شیشه ای مدرن را به شما کاربران گرامی معرفی کند. اما پیش از معرفی نمونه ها به برخی از نکات مهم در هنگام انتخاب میز غذا خوری مطرح می کند که در طراحی سالن غذاخوری بسیار کار بردی می باشند.

انتخاب نوع میز غذاخوری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید سبک مورد نظرتان را برای طراحی سالن غذاخوری مشخص کنید. در این صورت گزینه های متفاوت و جذابی پیش روی شما قرار می گیرد. 

سایز سالن غذاخوری

مشخص ترین ویژگی میز غذاخوری سایز آن است. برخی از میزها بزرگ و برخی دیگر کوچک و مینیمال هستند. بنابراین مهم ترین عاملی که در انتخاب سایز میز غذاخوری شما نقش مهمی را ایفا می کند، سایز سالن غذاخوری است. اگر فضای کافی برای تردد در سالن غذاخور ی ندارید. توصیه می کنیم میزها غذاخوری تاشو را در نظر داشته باشید. در برخی از منازل، افراد فضای جداگانه ای برای غذاخوری ندارند، بنابراین در هر جایی که میز غذاخوری را قرار دهند، می توانند آن بخش را به فضای غذاخوری تبدیل کنند و این بخش را با استفاده از عناصری مانند قالیچه، می توانند از سایر بخش ها جدا سازند. در چنین شرایطی توصیه می شود تا میزهای کوچک و تاشو را انتخاب کنند تا از شلوغی بیش از حد در فضا بپرهیزد.

انتخاب بر اساس سبک و متریال

مرحله بعدی در انتخاب میز غذاخوری نوع سبک و متریال می باشد. میزهای غذاخوری معمولا دارای جزئیات خاصی در ساخت و ساز خود هستند که متناسب با سبک های مختلف می باشند. به عنوان مثال:

– خانه های کلاسیک با بافت های چوبی تیره متناسب هستند.

– خانه های معاصر با میزهای ساده و مینیمال متناسب هستند.

– برای خانه های با سبک صنعتی، میزهای فلزی مناسب هستند.

– برای خانه هایی با سبک روستیک، میزهای چوبی فوق العاده می باشند.

میزهای شیشه ای

از گذشته های دور استفاده از شیشه به عنوان متریال اصلی، در ساخت میزهای غذاخوری رایج بوده است. استفاده از شیشه در میز غذاخوری می تواند این بخش را به عنوان کانون توجه سالن غذاخوری تبدیل کند.  همچنین میزهای شیشه ای سبب انعکاس نور می شوند وبدین ترتیب باعث می شوند تا فضای غذاخوری بزرگتر و مطبوع تر به نظر برسند. 

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر میز ناهارخوری مدرن دعوت می نماید.

میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن میز ناهارخوری شیشه ای مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,233

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *