استفاده از کفپوش مشکی در طراحی داخلی

کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه

استفاده از کفپوش مشکی در طراحی داخلی

شاید یکی از راه حل ها قبل از به کار بردن یک متریال در یک فضا، این است که نمونه هایی از استفاده از آن را طراح ببیند و با تاثیرات استفاده از آن متریال در فضا تا حدودی آشنا گردد. این مورد، زمانی که شما قصد استفاده از یک متریال خاص و یا یک رنگ خاص را دارید، بیشتر مهم می نماید.

شاید کفپوش به رنگ سیاه نیز، از همین موارد باشد. چرا که استفاده از رنگ سیاه در کف، شاید چندان متداول نباشد و شما به عنوان یک طراح با اثرات این کار آشنا نباشید. بنابراین در این بخش، قصد داریم چندین نمونه استفاده از رنگ سیاه در کف را ارائه کنیم. متریال به کار برده شده می تواند خانواده کفپوش های چوبی، سنگ، سرامیک و … باشد. همچنین، این متریال ها با رنگ سیاه می توانند در فضاهای با سبک طراحی متفاوت نظیر مدرن، کلاسیک، صنعتی و … به کار گرفته شوند. از این رو، در این بخش، نمونه هایی از استفاده از متریال های ذکر شده با رنگ سیاه در فضاهایی با سبک های مختلف ارائه شده است.

امیدواریم ایده های ارائه شده در این بخش، بتواند در ایده گرفتن پیش از طراحی، به شما کمک نماید.

کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه کفپوش مشکی،کفپوش تیره،کفپوش سیاه

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,173

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *