استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی منزل

آجر در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی منزل

معماری: استودیوKorman

موقعیت: برزیل

مساحت: ۱۲۵ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

 در این بخش می خواهیم یک نمونه استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی منزل را به شما معرفی کنیم.  سقف بلند، پلان باز، سبک جوان و مدرن، از ویژگی های خانه ها های حیاط دار می باشد. این پروژه در شهر Pinheiros کشور برزیل قرار دارد. صاحب این خانه که فردی جوان است از طراح خواست تا یک خانه ای زیبا همراه با رنگ های پخته و گرم و مبلمان ساده و خاص برای او طراحی کند.

دیواره های آجری، برق کشی روکار و ساختار آهنی، نمایش دهنده ماهیت سبک صنعتی در این خانه می باشند. طراح در فضای داخلی به متراژ ۸۵ متر مربع رنگ ها و اشیا را به طور خردمندانه ای به کار گرفت. در سالن نشیمن فضایی زیبا، گرم و صمیمانه ایجاد کرد. مبل خاکستری رنگ در ترکیب با صندلی های جوبی و منسوجات خاکستری روشن هارمونی ایجاد کرده است. تلویزیون میز تیره رنگ آن در میان دیواره آجری برجسته خود را نمایش می دهد.

در فضای آشپزخانه نیز شما ترکیبی از چوب را در کنار رنگ های تیره مشاهده می کنید. در طبقه بالا سرویس بهداشتی و اتاق خواب قرار داده شده است.به علاوه این خانه دارای یک حیاط کوچک به متراژ ۴۰ متر دارد که طراح این بخش را برای گذراندن اوقات فراغت به طور خلاقانه طراحی کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزل آجر در دکوراسیون داخلی منزلتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,151

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *