آرک دیلی: نگاهی به طراحی ۱۵ کافه بار با ترکیب عالی بافت، نور و متریال

طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار

آرک دیلی: نگاهی به طراحی ۱۵ کافه بار با ترکیب عالی بافت، نور و متریال

از آنجایی که در فرهنگ ایرانی – اسلامی ما طراحی بار و کافه بار چندان جایی ندارد، در خط معمار بسیار کم به این موضوع پرداخته ایم. اما وب سایت آرک دیلی در مطلبی اقدام به بررسی ۱۵ کافه بار نموده است که در آنها ترکیب عناصر معماری داخلی یعنی بافت، نور و متریال به شکل بسیار کاملی صورت گرفته است.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید نمود، این کافه بارها با سبک های مختلفی نظیر مدرن، روستیک، صنعتی و … طراحی شده اند و در طراحی و اجرای آنها از متریال های متفاوتی تظیر بتن، چوب، کورین ، سنگ طبیعی، فلز و … بهره گرفته شده است. اما ترکیب بافت متریال ها به همراه نورپردازی صورت گرفته در این کافه بارها چیزی است که باید در این طرح ها به بررسی آنها بپردازید و برای طراحی های خود از آنها ایده بگیرید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار طراحی داخلی کافه بار،طراحی بار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 3,259

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *