آرک دیلی: برنده جایزه پریتزکر ۲۰۱۸ چه کسی است؟ (شرکت کنید)

آرک دیلی: برنده جایزه پریتزکر ۲۰۱۸ چه کسی است؟ (شرکت کنید)

روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ را پشت سر می گذاریم و تنها چند روز دیگر تا آغاز سال ۲۰۱۸ و برگزاری مراسم اهدا جایزه پریتزکر ۲۰۱۸ باقی مانده است. اگر جایزه پیرتزکر را نمی شناسید، در این جا مختصری درباره این جایزه می خوانیم:

جایزه معماری پریتزکر (Pritzker Architecture Prize) جایزه‌ای است که هرساله از سوی بنیاد هایت به یک معمار زنده داده می‌شود. این جایزه که در سال ۱۹۷۹ از سوی جی آرتور پریتزکر (Jay Arthur Pritzker) پایه گذاشته شده و توسط خانواده پریتزکر مدیریت می‌شود، برترین جایزه معماری در جهان بشمار می‌آید.

جایزه پریتزکر مانند جایزهٔ نوبل در معماری محسوب می‌شود. برندهٔ این جایزه ۱۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا، یک گواهی استناد و از سال ۱۹۸۷ به بعد یک مدال برنز با طراحی لوئیس سالیوان، نیز دریافت می‌کند.

وب سایت آرک دیلی اقدام به برگزاری نظر سنجی ای در رابطه با این جایزه نموده است که از بین کاندیداهای اعلام شده، "کدام یک باید برنده ی این جایزه باشد". در این بخش مقدماتی را فراهم نموده ایم تا شما نیز بتوانید در این نظر سنجی شرکت کنید و نظر شما نیز در میان نظرات وب سایت آرک دیلی منظور و محاسبه گردد.

آرک دیلی در این مورد نوشته است: به نظر شما چه کسی باید برنده ی این مسابقه در سال ۲۰۱۸ باشد؟ کدام فرد یا کدام گروه (فرد یا گروه می توانند برنده پریتزکر باشند)

 

فرم نظر سنجی جایزه پریتزکر

 

تحریریه خط معمار

منبع: آرک دیلی

تعداد بازدید: 637

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *