۳۳ تصویر از طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل

۳۳ تصویر از طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی –

در گذشته بارها و بارها به سبک اسکاندیناویایی، ویژگی ها شاخص آن پرداخته ایم و نمونه های موردی از طراحی داخلی منزل مسکونی بر اساس این سبک را ارائه نموده ایم. دلیل تاکید بر این سبک، گرایش و اقبال بسیار زیاد نسبت به این سبک است که به دلیل عملکرد گرایی طراحی در این سبک، سادگی و مینیمال گرایی در آن است. در این قسمت نیز قصد داریم نمونه ی دیگری از طراحی یک فضای مسکونی بر اساس این سبک را ارائه کنیم.

در ادامه ۳۳ تصویر از طراحی آپارتمانی را مشاهده خواهید نمود که به شکل عالی ویژگی های سبک مورد نظر ما را منعکس نموده اند. ظرافت و سادگی در عین حال زیبایی، چیزهایی هستند که نظر هر کسی، حتی اگر یک معمار نباشد و درکی از معماری نداشته باشد، را جلب خواهند نمود. استفاده از چوب با یک رنگ قهوه ای ملایم و روشن، مبلمان به رنگ های خاص نظیر صورتی و آن هم بصورت پاستیلی، همگی فضا را به شکلی خاص، ملایم و تلطیف نموده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و فضاهای مختلف آن نظیر نشیمن، آشپزخانه جزیره ای و مدرن آن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … را مشاهده نمایید. قطعا از تصاویر ارائه شده لذت خواهید برد.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,069

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *