کورین با طرح ساده، کورین را بهتر بشناسید

کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی

کورین با طرح ساده، کورین را بهتر بشناسید

بسیاری از ما کورین را با عنوان سنگ مصنوعی می شناسیم. ذهنیتی که از کورین داریم، طرح های شبیه به سنگ است. در واقع به همین دلیل به کورین عنوان سنگ مصنوعی اطلاق می شود. اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر باشیم:

صفحات سخت اکریلیک که از آنها با نام تجاری کورین یاد می شود، اولین بار توسط شرکتی آمریکایی تولید شد و نام کورین بر آن نهاد شد. اولین بار این برند وارد ایران شد و نام کورین در ذهن همه ی ما نقش بست.

پس از آن شرکت های مختلفی این صفحات سخت را تولید و وارد ایران نمودند. شرکت هایی نظیر ال جی، سامسونگ و … حتی پس از آن، شرکت های ایرانی شروع به تولید این محصول نمودند. ولی همچنان همه سنگ مصنوعی را با نام اولین برند آن یعنی کورین می شناسند. در حالی که شرکت ایرانی اورانوس، به این محصول نام کرولیت داده است و صفحات سخت خود را با نام کرولیت روانه بازار می کند.

این مقدمه ذکر شد تا در ادامه به این موضوع اشاره کنیم که کورین، دیگر با طرح های شبیه به سنگ تولید نمی شود. امروزه کورین دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی است که توسط شرکت های مختلف تولید می گردد. یکی از این طرح ها، کورین کاملا ساده است. این نوع کورین به لحاظ رنگ کاملا یکدست بوده و به رنگ های سفید، سیاه، آبی و … در بازار موجود است.

در ادامه قصد داریم برای شما نمونه هایی از کانتر و کابینت کورین و … را ارائه کنیم که با رنگ یکدست کار شده است. با خط معمار همراه باشید.

کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی کورین ساده،طرح های کورین،کورین ایرانی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: شرکت کورین ایران کورین

تعداد بازدید: 1,149

۱ دیدگاه

  1. شراره .م گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *