کاربرد رنگ صورتی و سایر اکسسوری ها در طراحی داخلی اتاق خواب، بخش ۲

صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب

کاربرد رنگ صورتی و سایر اکسسوری ها در طراحی داخلی اتاق خواب، بخش ۲

یکی از مهم ترین عواملی که معماران و طراحان داخلی در طراحی اتاق خواب ها باید به آن توجه داشته باشند، استفاده از رنگ مناسب می باشد. اتاق خواب معمولا فضایی  برای استراحت، خوابیدن و در نهایت رسیدن به آرامش می باشد. بدین ترتیب رنگ به کار رفته در این فضا باید به گونه ای باشد که شرایط آرامش و امنیت را فراهم آورد. معمولا برای اتاق خواب سعی می شود که رنگ های روشن و ملایم و را به کار ببرند. یکی از رنگ های پرکاربرد در دیزاین اتاق خواب ها، تنالیته های مختلف خاکستری می باشد که امروزه طرفداران خود را دارد و به کار گیری آن ها به تنهایی و در ترکیب با سایر رنگ ها فضاهایی آرام را برای افراد ایجاد می کند. پیش تر نمونه هایی از دکوراسیون داخلی اتاق خواب با رنگ خاکستری را منتشر کردیم که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی یابید:

بررسی۲۰ نمونه طراحی اتاق خواب با استفاده از رنگ خاکستری

 بر خلاف نظر بسیاری از افراد که فکر می کنند که مشکی، رنگ مناسبی برای طراحی اتاق خواب نیست، اما استفاده به جا و خلاقانه آن می تواند فضایی آرام و دنجی را برای افراد ایجاد کند. لینک مطلب زیر نمونه های بسیار جالب و خلاقانه ای را از استفاده این رنگ را به شما معرفی می کند: 

طراحی داخلی اتاق خواب با تم مشکی بخش ۱

طراحی داخلی اتاق خواب با تم مشکی بخش ۲

رنگ صورتی
در این بخش نیز قصد داریم تا رنگ صورتی که رنگی محبوب و مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد را در طراحی اتاق خواب بررسی کنیم. همانطور که می دانید صورتی از ترکیب دو رنگ سفید و قرمز به دست می آید. تنالیته های مختلف آن می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. رنگ صورتی علاوه بر اینکه رنگی آرام، لطیف و دوستانه است، در عین حال می تواند تأثیری جسورانه داشته و نیز محرک احساسات و عواطف باشد. این رنگ عصبانیت افراد را فروکش می کند و آرامش را برای آن ها به همراه می آورد. از آنجا که رنگ صورتی، رنگی شاد و سرشار از انرژی است، به افراد غمگین و افسرده بسیار توصیه می شود.

 امروزه رنگ صورتی به یک رنگ برجسته و پرکاربردی در دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شده است، بنابراین ما این رنگ را نه تنها در اتاق خواب دختران کوچک مشاهده می کنیم، بلکه در دیزاین اتاق خواب بزرگسالان نیز هم به طور تنهایی و هم در ترکیب با رنگ های دیگر مشاهده می کنیم.

علاقه افراد به استفاده این رنگ در دیزاین اتاق خواب باعث شده تا در این مجموعه ۵۰ نمونه از نمونه های برجسته را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. در این نمونه ها طراحان رنگ صورتی را به طور هنرمندانه ای در بخش های مختلف اتاق خواب از جمله دیواره ها، پرده ها، فرش و سایر اکسسوری ها و عناصر تزئینی در ترکیب با سایر رنگ ها به کار برده اند. اگر شما نیز از طرفداران به کارگیری رنگ پر انرژی و در عین حال آرامش بخش در اتاق خواب خود هستید، می توانید از این مجموعه که در دو بخش برای شما ارائه خواهد شد ایده بگیرید. کمی پیش تر بخش اول تصاویر را برای شما منتشر کردیم. در این بخش نیز به ارائه بخش دوم تصاویر می پردازیم.

خط معمار را با دیدن تصاویر همراهی کنید.

صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب صورتی در طراحی داخلی اتاق خواب

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 759

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *