چوب، متریال دکوراتیو و عنصر گرم

چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی

چوب، متریال دکوراتیو و عنصر گرم

عجیب متریالی است چوب. گرم، زنده، دکوراتیو و مورد علاقه عموم جامعه و البته معماران و طراحان بطور خاص. استفاده از چوب به هر شکلی در فضا سبب ایجاد انرژی، گرما و زندگی می شود. معماران و طراحان از متریال چوب برای ساخت آبجکت های مورد علاقه شان بهره می برند.

از قابلیت های چوب می توان در همین حد گفت که چوب و مصنوعات آن، در فضای داخلی و خارجی قابل استفاده اند. چوب گاهی بصورت مبلمان، میز و … مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی بصورت دیوارکوب و کفپوش، گاهی به عنوان در و پنجره و گاهی برای ساخت آبجکت ها و المان های دکوراتیو.

در واقع کاربری های این متریال، بی شمار است و این ویژگی را باید در کنار ویژگی حس گرم و زندگی این متریال قرار داد. به این صورت چوب یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال هایی است که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، ایده هایی در رابطه با استفاده از چوب بصورت دکوراتیو ارائه شده است. امیدواریم از این ایده ها لذت ببرید.

چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی

چوب،کارهای چوبی،صنایع چوب،استفاده از چوب در طراحی داخلی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,102

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *