نور و رنگ پردازی در طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی

نور و رنگ پردازی در طراحی داخلی اداری

معماری: استودیو Y

موقعیت:Bundoora، Victoria

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Ben Glezer

طراحی داخلی این پروژه که در شهر Bundoora واقع شده است بر مبنای نیاز به محیط اداری پر نور انجام شد. پروژه دارای خصوصیت کاربردی است اما در عین حال شامل استفاده از نور طبیعی، سایه ها و رنگ هایی است که در ترکیب با نورهای مصنوعی می باشد. این کانسپت از رنگ ها و نورهای رنگی با نشاط و ازمنشور نوری که باعث شکست نورهای رنگی می شود، استفاده کرده است.

این پدیده به صورت خلاقانه ای از طریق استفاده از خط رنگی و زاویه ای، دیوارها، کف و سقف های اتصال بصری اجرا می شود. این پروژه برای ارائه تصاویر متنوع در زمان های مختلف روز طراحی شده است، بدین ترتیب بسته به زمان آن، رنگ ها متراکم تر و سایه های پویاتر می شوند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی طراحی داخلی اداری، نورپردازی در فضای داخلی تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: retail design

تعداد بازدید: 797

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *