نمای ساختمان کارخانه کفش LOUIS VUITTON، متریال بافت فولادی

متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی

نمای ساختمان کارخانه کفش LOUIS VUITTON، متریال بافت فولادی –

در این بخش قصد داریم نگاهی به نمای ساختمان کارخانه LOUIS VUITTON در نزدیکی شهر ونیز ایتالیا بیاندازیم.

لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.

برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است.

این کارگاه، کارگاه تولید کفش این برند است و کفش های این برند را تولید می کند و نمای این ساختما،ن از جنس بافت فولادی است. معماری و طراحی نما، توسط گروه معماری ایتالیایی Jean-Marc Sandrolini صورت گرفته است.

در ادامه می توانید تصاویر این نما و بافت فولادی را مشاهده نمایید.

متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی

متریال بافت فولادی،نمای ساختمان،نمای ساختمان با بافت فولادی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 875

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *