معماری ساختمان مسکونی و طراحی نمای آجری

معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی

معماری ساختمان مسکونی و طراحی نمای آجری

در این قسمت قصد داریم به بررسی ساختمانی با نمای آجری در شهر بوینس آیرس، پایتخت کشور آرژانتین بیاندازیم. ساختمانی با نمای مدرن اما با متریال دوست داشتنی به نام آجر. این آپارتمان مسکونی توسط استدیو معماری آرژانتینی Arqtipo طراحی و اجرا شده است که علاقه زیادی به استفاده از آجر در پروژه های خود دارد. در گذشته نیز پروژه ای از این دفتر معماری منتشر نمودیم که ساختمان با نمای بتنی و داخلی آجری بود. این ساختمان را از طریق لینک زیر می توانید مشاهده نمایید:

معماری ساختمان مسکونی، نمای بتنی، داخلی مدرن

و اما بپردازیم به ساختمان مورد بررسی این بخش که OZ 3459 نام دارد. همانطور که اشاره شد، نما با آجر طراحی و اجرا شده است. علاوه بر نمای ساختمان، در فضاهای داخلی نیز از آجر بهره گرفته شده است. استفاده از آجر بصورت پر و خالی، به شکلی که در این پروژه مشاهده می نمایید، یکی از امضاهای این گروه معماری است.

متریال شاخص دیگر مورد استفاده در این پروژه، بتن است که در سقف بکار گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این پروژه بیاندازید. در انتها نیز پلان ها، سکشن و … با کیفیت مناسب قرار داده شده است.

معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی معماری ساختمان مسکونی،طراحی نمای ساختمان مسکونی،طراحی داخلی ساختمان مسکونی

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع:http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,410

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *