معماری ساختمان تجاری Chungha، نمایی خلاقانه از گروه MVRDV

معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری

معماری ساختمان تجاری Chungha، نمایی خلاقانه از گروه MVRDV

معماری: استودیو معماری MVRDV

موقعیت: کره جنوبی، سئول

سال: ۲۰۱۳

گروه معماری هلندی MVRDV ، یکی از سرشناس ترین گروه های معماری بین المللی است که در سراسر دنیا پروژه هایی فاخر و متفاوت را طراحی و اجرا نموده است. این گروه معماری، در سال ۲۰۱۸ کاندید گروه معماری سال توسط رسانه Architizer است. دلیل این امر هم بر کسی پوشیده نیست. سالها کار خلاقانه و مستمر و ارائه نمونه کارهای فوق العاده.

آنچه در این بخش قصد داریم به بررسی آن پردازیم، ساختمانی است با کاربری تجاری در شهر سئول. این ساختمان مشتمل بر چندین واحد فروشگاه است و برای هر فروشگاه، روی نمای ساختمان، پنجره ای خاص تعبیه شده است.

دو نکته شاخص در این ساختمان وجود دارد که آن برای بررسی ارزشمند می کند و هر دو نکته، مربوط به نمای این ساختمان تجاری است. اول، طرح نماست که بسیار خاص است. دوم، نورپردازی خردمندانه ای است که برای نمای این ساختمان تدارک دیده شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ساختمان را مشاهده نمایید.

معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری

نمای ساختمان پیش از طراحی مجدد و بازسازی

معماری ساختمان تجاری،نمای ساختمان تجاری،طراحی نمای تجاری

پلان سقف و سکشن نما:

http://archline.ir – Architizer

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Architizer – Archdaily

تعداد بازدید: 1,787

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *