معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن در اسپانیا

معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن

معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن در اسپانیا

کلینیک دندانپزشکی Asioc  که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، در شهر لاس پالماس کشور اسپانیا واقع شده است و دیزاین آن توسط گروه معماری اسپانیایی Padilla Nicás Arquitectos صورت گرفته است.

رنگ بندی استفاده در شده، در مجموع به سمت رنگ های خنثی است. شما می توانید در فضا رنگ سفید و تونالیته های مختلف رنگ خاکستری را مشاهده نمایید. حتی چوب که به عنوان یک متریال اصلی در فضا به کار گرفته شده است، رنگ متمایل به خنثی دارد و به عنوان یک فوکال پوینت مطرح نیست. اما در فضای لابی کلینیک که محل انتظار است، مبلمان با رنگ های شاخص قرار گرفته اند که کمی فضا را از حالت خنثی خارج می کنند.

در مجموع در این کلینیک با یک طراحی داخلی صاف، ساده، مدرن و مینیمال روبرو هستیم. در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن معماری داخلی کلینیک دندانپزشکی مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,124

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *