مبلمان سلطنتی اتاق نشیمن ، بخش ۱

مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل

مبلمان کلاسیک اتاق نشیمن ، بخش ۱

پیش تر در خط معمار به بررسی و ارائه نمونه های مبلمان مدرن و چوبی پرداختیم و از هر کدام از این سبک ها، نمونه هایی فاخر ارائه دادیم. از طریق لینک های زیر می توانید نمونه های ارائه شده این دو نوع مبلمان را مشاهده نمایید:

مدل های مبلمان و اکسسوری چوبی اتاق نشیمن و پذیرایی

نمونه های مبلمان مدرن برای اتاق نشیمن

همانطور که در مطالب پیشین اشاره کردم، دسته سوم مبلمان را می توان مبلمان کلاسیک دانست. مبلمانی که بر اساس سبک کلاسیک طراحی شده است. این نوع مبل را در ایران با نام مبلمان استیل هم می شناسند. (الته جنس مبل از استیل نیست و این فقط یک عنوان است). از آنجایی که در عصر حاضر، در میان مردم سبک کلاسیک با نام لوکس گره خورده است، عمدتا این سبک مبلمان برای کارهای گران قیمت و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و خود نیز، قیمت بالایی دارند. این قیمت بالا، نتیجه پرکار بودن کار نیز هست. این کارها نسبت به کارهای مدرن، وقت بیشتری می برند و طبیعتا هزینه بالاتری خواهند داشت.

اما معمار و طراح باید اصطلاح صحیح را در رابطه با این سبک مبلمان بکار گیرد که همان نام کلاسیک است. به همان دلیل لوکس بودن این کار، رنگ های متعلق به این سبک یعنی رنگ طلایی، بنفش، قهوه ای و … را می توانید در این کارها، بیشتر مشاهده نمایید. همیطور متریال های گران قیمت تر نظیر چرم. در ادامه دعوت می کنیم بخش اول کارهای کلاسیک را مشاهده نمایید.

مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل

 مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل

  مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل

مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل 

مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل مبلمان کلاسیک،مبلمان استیل

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 4,339

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *