طراحی و معماری ویلا با نمای مدرن، کانادا

نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا

طراحی و معماری ویلا با نمای مدرن، کانادا

معماری : Omar Gandhi Architect

موقعیت: کانادا، Halifax

سال: ۲۰۱۷

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی نما، معماری و طراحی داخلی ویلایی در یکی از شهرهای کانادا بیاندازیم. ویلایی که بطور کامل با سبک مدرن طراحی شده است. حجم ویلا در واقع ترکیبی از دو حجم مکعب شکل است که به یکدیگر متصل شده اند.

همانطور که در تصاویر می بیینید این ویلا دارای ۴ نما است. در واقع اکثر ویلاها همین ویژگی را دارند یعنی از ۴ طرف نیاز به طراحی دارند. برای استفاده از مناظر پیرامون، متریال شیشه بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. متریال دیگر مورد استفاده روی نما Fiber C است. این متریال نسبتا جدید، ساخت کشور آلمان بوده و در واقع برای ساخت آن از ترکیب fiber glass  و بتن بهره گرفته شده است و نام آن نیز برگرفته از نام دو متریال ذکر شده است. تایل های استاندارد Fiber C برابر ۲۵۰۰ در ۱۲۰۰ و ۳۶۰۰ در ۱۲۰۰ میلی متر می باشند. این متریال از این رو معرفی گردید که تا با متریالی جدید برای نمای ساختمان آشنا شوید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر هر ۴ طرف نمای ویلا، فضاهای داخلی، محوطه و … را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان ها و … قرار داده شده اند. با خط معمار همراه باشید.

نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا نمای ویلا،نمای مدرن،معماری ساختمان مسکونی،طراحی ویلا

پلان، سکشن، دیاگرام و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,399

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *