طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک

بازسازی آپارتمان کوچک

بازسازی آپارتمان کوچک

در این بخش قصد داریم تا به بازسازی یک آپارتمان کوچک بپردازیم. این آپارتمان در در شهر Lviv اکراین قرار دارد. طراحی داخلی آن را گروه معماری O.M.Shumelda انجام داده است.

سطح اصلی این آپارتمان دارای پلان باز می باشد. سالن نشیمن با اینکه کوچک است، به خاطر ارتفاع بلند سقف و دیواره های آجری سفید رنگ بزرگ تر به نظر می رسد. از میان فضای باز ما بین دیواره ها، بخش غذاخوری به چشم می خورد. در کنار سالن غذاخوری آشپزخانه قرار دارد. دیوار سیاه همراه با تصویر هنری، در تضاد با دیوار سفید و کابینت می باشد. سایر لوازم تیره رنگ و کفپوش طرح دار سیاه و سفید، به تکمیل این بخش می پردازد. سرویس بهداشتی در انتهای راهرو قرار دارد. در کنار آن نیز راه پله ای با نرده های مشکی دیده می شود که به نیم طبقه بالا متصل می شود. در این بخش اتاق خواب قرار گرفته است. اتاق خواب دارای یک دیواره شیشه ای است که می توان از آنجا سالن نشیمن در پایین را تماشا کرد. در انتهای اتاق یک فضای باز و باریک، دیده می شود که از طریق آن می توان به اتاق کوچک تر برای مطالعه در نظر گرفته شده، وارد شد.

شما نیز می توانید برای بازسازی آپارتمان خود با گروه معماری آوگون در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه با دیدن تصاویر با خط معمار همراه باشید.بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچک بازسازی آپارتمان کوچکتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت بازسازی ساختمان آوگون

منبع: contemporist

تعداد بازدید: 356

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *