طراحی ویلای مدرن و مینیمال در دو طبقه

طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن و مینیمال در دو طبقه

بسیاری از ساختمان های ویلایی معمولا در دو طبقه طراحی می گردند. طبقه اول به فضاهای عمومی نظیر نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، ناهارخوری و … اختصاص می یابد و طبقه بالا به فضاهای عمومی نظیر اتاق خواب ها. ویلایی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، همین اصول را رعایت نموده است. این ویلا در نزدیکی شهر کبک کانادا واقع شده است.

فضای پیرامون ویلا، منظره بسیار زیبایی دارد. بر همین اساس و برای بهره برداری از فضای پیرامون، این ویلا با نمای شیشه ای کار شده است. اما در طراحی داخلی ویلا همانطور که اشاره شد از سبک های مدرن و مینیمال برای طراحی استفاده شده است. این موضوع در تصاویر ویلا که در ادامه آمده است، کاملا مشهود است.

طراحان سعی نموده اند تعادل گرما و انرژی را در فضا برقرار نمایند. از این رو رنگ ها و متریال های بکار گرفته شده، به شکلی انتخاب و کار شده اند که این تعادل برقرار بماند. بر همین اساس از چوب برای بخش هایی از سقف و کف استفاده شده است. از سوی دیگر برای کف از تایل های سرامیک خاکستری رنگ استفاده شده است. دیوارها نیز ساده و به رنگ سفید هستند. مبلمان و دکوراسیون کلی فضا نیز به رنگ مشکی یا قهوه ای کم رنگ است.

این انتخاب رنگ کمک نموده است فضا به لحاظ رنگ دچار پیچیدگی شدیدی نشود و در کنار مدرن بودن، بسیار ساده باشد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ویلای مدرن را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن طراحی داخلی ویلا، طراحی ویلای مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,473

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *