طراحی نما و داخلی رستوران کره ای، چوب بصورت عمودی روی نما

طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی نما و داخلی رستوران کره ای، چوب بصورت عمودی روی نما

در این بخش قصد داریم به سراغ یک رستوران کره ای در شهر ملبورن استرالیا برویم و نگاهی به طراحی نما و طراحی داخلی این رستوران بیاندازیم. این رستوران HINOAK نام دارد و کار طراحی و اجرای آن توسط گروه معماری استرالیایی Biasol صورت گرفته است. به این دلیل به این رستوران کره ای گفته می شود که برای معماری داخلی آن از فرهنگ و سنت کشور کره (که تحت تاثیر یا به عبارت بهتر انشعابی از فرهنگ چینی است) الهام گرفته شده است.

همانطور که اشاره شد، روی نمای این رستوران از برش های چوب بصروت عمودی استفاده شده است و در واقع یک نمای چوبی خلق شده است. تیم معماری این ایده را برگرفته از یکی از کارهای معمار ژاپنی، کنگو کوما اعلام نموده است و به صراحت این طرح را اقتباسی از یکی از کارهای کوما بیان نموده است.

در طراحی داخلی رستوران نیز دو متریال بصورت غالب مورد استفاده قرار گرفته اند. چوب و بتن. البته برای کانتر از نوعی سرامیک استفاده شده است که به لحاظ رنگ همخوانی با بتن دارد.

در ادامه دعوت میکنیم تصاویر نما و فضای داخلی این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی طراحی داخلی رستوران،طراحی نمای رستوران،دکوراسیون رستوران سنتی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,773

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *