طراحی ساختمان، کاربرد بتن و چوب در نما

طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما

طراحی ساختمان، کاربرد بتن و چوب در نما

معماری: استودیو Derrington Building

موقعیت:  Austin, United States

مساحت: ۲۴۶ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

عکاس: Leonid Furmansky

این خانه در شهر Austin در ایالات متحده واقع شده است. از مسائلی که توسط مالک از طراح درخواست شده است، چنین است که خانه ای را طراحی کند که علاوه بر زیبایی و سادگی اش، نورگیری مناسب برای فضای داخلی داشته باشد. بنابراین هدف پروژه طراحی فضایی سالم، با بودجه کم و در عین حال زیبایی کاربردی می باشد. در فضای بیرونی، تمامی متریال و روش ساختار بررسی و ترکیب شدند تا زنگ زدگی و سایر آلودگی های تنفسی را به حداقل برسانند. تیم طراحی قالب های بتنی را به عنوان عایق برای دیواره های بیرونی انتخاب کرد. به غیر از زمان مونتاژ و استحکام آن، این متریال توانایی استقامت حدود ۴ ساعت در مقابل آتش، مقاوم در برابر رطوبت، عایق صدا، مقاوم در برابر ضربه، ضد موریانه و حشره ها می باشد.

سایر عوامل مانند استفاده از محصولاتی مانند ترکیبات آلی، تهویه هوای مجهز بود. نور طبیعی روز به عنوان یکی از ضروری ترین مسائل در فضای داخلی الویت بندی شد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نماطراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نما طراحی ساختمان مدرن،بتن و چوب در نماپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,154

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *