طراحی دکوراسیون داخلی فست فود BURGER LABORATORY در سئول

طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود BURGER LABORATORY در سئول –

برند فست فود BURGER LABORATORY شعبه ی جدید خود در شهر سئول را راه اندازی نموده است که این فست فود LOTTERIA نام دارد. دنیای جدید دنیای فست فود هاست و فست فود ها نیز از خط مشی خاصی برای دکوراسیون خود استفاده می کنند. این برند نیز گاید لاین و دستورالعمل طراحی خود را دارد که تیم معماری پروژه سعی کرده است گایدلاین طراحی اختصاصی این برند را بر اساس فضا و فرهنگ بومی منطقه، پیاده سازی نماید. طراحی، معماری و دکوراسیون این فست فود توسط استودیو طراحی JHP انجام شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، طراحی فضا بر اساس دو سبک صنعتی و مدرن صورت گرفته است. استفاده از تاسیسات و … روی سقف بصورت دکوراتیو، گواه بر استفاده از سبک صنعتی در این فضا می باشد.

در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده ی تصاویر طراحی داخلی این فضا با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود مدرن،طراحی دکوراسیون فست فود

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,088

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *