طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت Bielert، آلمان

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات وساعت Bielert، آلمان –

طراحی فروشگاه جواهر و ساعت که در این قسمت قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم، توسط گروه معماری HEIKAUS Concept GmbH صورت گرفته است. این فروشگاه در شهر Neustadt کشور آلمان واقع شده است.

 لازم به ذکر است این فروشگاه ۱۸۰ مترمربع مساحت دارد و دارای بخش های نمایشگاه جواهرآلات و فروش است. همانطور که از ماهیت این فروشگاه پیداست، محصول این فروشگاه یعنی جواهرآلات، یک متریال کوکس است و دیزاین و دکوراسیون داخلی خاص خود را می طلبد. نمی توان برای چنین فروشگاهی از هر سبک دیزاینی استفاده نمود بلکه باید سراغ سبک های همخوان با محصول رفت. این اصل در مورد هر فروشگاهی صادق است و دیزاین باید با محصولی که فروشگاه عرضه می نماید مطابقت و همخوانی داشته باشد. مانند کاری کاری که تیم طراحی در این فروشگاه انجام داده است.

در طراحی داخلی این فروشگاه سعی شده است تا فضا بر اساس سبک مدرن دیزاین شود. این را می توان از متریال های مورد استفاده، رنگ های به کار گرفته شده، ویترین ها و البته خطوط صاف طراحی درک کرد. اما به صورت موازی سعی شده است تا حس لاکچری بودن فضا، به مشتری و بیننده القا شود. نورپردازی خاص، یکی از کارهایی است که در این راستا توسط تیم طراحی انجام شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه جواهرآلات و ساعت

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,607

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *