طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی Nunevit

طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی

طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی Nunevit

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی Nunevit بپردازیم. این فضای پزشکی در داخل یک هتل سنتی قرار دارد و  کانسپت و طراحی کارآمدی را معرفی می کند. این کلینیک بر اساس سبک مدرن و مینیمال طراحی داخلی شده است.

در دکوراسیون این فضای پزشکی به نکات بسیاری توجه شده است. پس از ورود به سالن بخش پذیرش قرار دارد. نور پردازی منحصر به فرد این بخش فضایی فوق العاده به وجود آورده و به نظر می رسد که رنگ آمیزی ساده کلینیک با سایر فضا های هتل متفاوت می باشد. شدت نورپردازی در این فضا کاملا با فلسفه کلینیک Nunevit  که” دادن نور و روشنایی به چشم” است، مرتبط می باشد. با مشاهده به رنگ، نورپردازی، شکل در این فضا می توان این ارتباط را پیدا کرد. از نکات مهم در طراحی داخلی بیمارستان و درمانگاه ایجاد فضایی کافی برای برای نشستن بیماران می باشد. بنابراین فضاهای زیادی برای استراحت و نشستن برای بیماران برای جلوگیری از تجمع بیماران در مقابل اتاق های معاینه قرار داده شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکی طراحی داخلی کلینیک چشم پزشکیطراحی داخلی کلینیک چشم پزشکیتحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Retaildesign

تعداد بازدید: 2,811

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *