طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با دکور فضای باز

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با دکور فضای باز

در این بخش قصد داریم نگاهی به کافی شاپ ای با نام Kafe – Yard در شهر هانوی، پایتخت ویتنام بیاندازیم که حس و حال بسیار خوبی دارد. دلیل دوست داشتنی بودن این کافه زیاد است اما دو نکته ی بسیار حائز اهمیت، استفاده از چوب به عنوان دکوراسیون و مبلمان به همراه استفاده از گلدان های بزرگ و آوردن فضای سبز به داخل کافی شاپ و همنشینی این سبزی با جوب است.

در فضای بیرونی نیز این کافه از فضای باز نسبتا خوبی برخوردار است و صندلی و نمیکت های چوبی در کنار درختان قرار داده شده است که برای مشتریانی که به علاقه به این فضا دارند و دوست دارند در چنین فضایی بنشینند، بسیار فضای خوبی است.

طراحی داخلی و دکور این کافه توسط گروه معماری PHAMQUANGDUC صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این کافه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی داخلی کافی شاپ کوچک،دکوراسیون کافی شاپ مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 4,027

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *