طراحی داخلی و نمای ساختمان مسکونی ۳ طبقه، هلند

طراحی معماری ساختمان سه طبقه

طراحی داخلی و نمای ساختمان مسکونی ۳ طبقه، هلند

معماری : استدیو معماری jvantspijker

موقعیت: هلند، روتردام

متراژ: ۲۷۷ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

در میان انبوده ساختمان های آجری در این بخش از شهر روتردام هلند، ساختمانی با نمای آجری و به رنگ سفید طراحی شده است که دراین بهش قصد داریم نگاهی بدان بیاندازیم. طراحی نما ، طراحی داخلی و در مجموع معماری این ساختمان توسط استدیو معماری هلندی jvantspijker صورت گرفته است. مطابق قوانین شهرداری این منطقه از شهر روتردام، اجازه ی ساخت و ساز بیشتر از سه طبقه وجود ندارد و بنابراین ساختمان با نمایی به شکل دو طبقه از نمای خیابان اصلی و سه طبقه از نمای پشتی طراحی شده است. در واقع سقف طبقه دوم، تراس طبقه سوم شده است که در تصاویر نیز مشخص است.

در مجموع ساختمان بصورت کاملا مینیمال طراحی شده است و نمای ساختمان یکدست سفید و آجری است. در طراحی فضاهای داخلی منزل نیز سبک مدرن و مینیمال کاملا مشهود است. رنگ سفید رنگ غالب مورد استفاده در فضاست. خطوط کاملا صاف هستند و اصول سبک مدرن و مینیمال کاملا رعایت شده اند. سقف نیز با بتن اکسپوز کار شده است که امروزه در کارهای مدرن بسیار به چشم می خورد و معماران و طراحان زیادی در همه جای دنیا از این متریال بهره می برند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ساختمان مسکونی را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان، سکشن و … قرار داده شده است.

طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه طراحی معماری ساختمان سه طبقه

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 7,146

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *