طراحی داخلی هایپرمارکت: مدرن و متفاوت

طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت

طراحی داخلی هایپرمارکت: مدرن و متفاوت

در میان طراحی فضاهای تجاری آنچه کمتر بدان پرداخته ایم، طراحی داخلی هایپر مارکت است. از آنجایی که در خط معمار، بنا داریم تا بر روی طراحی فضاهای مختلف کار کنیم تا برای هر فضایی ایده هایی در خور و شایسته بررسی ارائه داده باشیم، در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی هایپرمارکت Olive Market در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی بیاندازیم. معماری این هایپرمارکت توسط استودیو U.LAB صورت گرفته است.

این هایپرمارکت بر مبنای ارائه غذاهای سالم و تازه بر پایه ارائه روزانه بنا شده است. طراحی ویترین های این هایپر مارکت بر این اساس بوده است. برای کف و سقف این فروشگاه از متریال هایی با رنگ های خنثی بهره گرفته شده است تا تاکید بر روی خود محصولات باشد. در همین راستا، می توانید ویترین های چوبی فروشگاه را مشاهده نمایید.

علاوه بر فروش محصولات و مواد غذایی در این فروشگاه، فضاهایی برای صرف محصولات غذایی تدارک دیده شده است. در واقع مالکین این فروشگاه در راستای واقعیت بخشیدن به ایده اصلی خود یعنی فروش و ارائه محصولات غذایی تازه، تصمیم بر این امر گرفته اند که فضایی غذاخوری نیز در فروشگاه داشته باشند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید و از ایده های ارائه شده توسط طراحان، بهره ببرید.

طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت

طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت

طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی،طراحی داخلی هایپرمارکت

شرکت معماری آوگون

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,541

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *