طراحی داخلی منزل مسکونی: قدم در تاریکی، بخش ۱

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

طراحی داخلی منزل مسکونی: قدم در تاریکی، بخش ۱

در این قسمت با همراهی شما همراهان گرامی خط معمار، قصد داریم پا به دل تاریکی بگذاریم و به بررسی طراحی داخلی آپارتمانی بپردازیم که به سبک مدرن و بر اساس تم تاریک طراحی شده است. بنابراین اگر به طراحی با تم تاریک علاقه مند هستید یا فصد طراحی چنین فضایی را دارید، این مطلب و بخش های بعدی آن را از دست ندهید.

دو عنصر ذکر شده در مقدمه یعنی سبک مدرن و تم تاریک، بسیار روشن و واضح هستند. برای ایجاد و طراحی فضایی با سبک مدرن، از ویژگی های این سبک نظیر خطوط صاف طراحی، متریال های مرتبط و … پیروی می کنیم و برای خلق فضایی تا تم تاریک، متریال ها را به شکلی انتخاب می کنیم که رنگ های تیره داشته باشند. به عنوان مثال در این پروژه، رنگ انتخاب شده برای رنگ آمیزی دیوارها، از خانواده ی رنگ های تیره هستند و همینطور سنگ انتخاب شده، مشکی با رگه های سفید است.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی آپارتمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 719

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *