طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک مدرن و بافتی متعادل

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک مدرن و بافتی متعادل

در  ادامه بررسی و معرفی نمونه های طراحی داخلی منزل مسکونی، در این بخش قصد داریم به سراغ آپارتمانی دیگر برویم. هدف ما از ارائه این نمونه ها این است که شما به عنوان یک معمار و طراح، اگر قصد طراحی فضایی با ویژگی های مشابه را دارید، با ویژگی های کار دیگر طراحان، خلاقیت آنها و ایده های ارائه شده توسط آنها آشنا شوید.

و اما آپارتمان ارائه شده در این بخش، همانطور که ذکر شد، بر اساس سبک مدرن کار شده است. به عنوان یک ویژگی از سبک مدرن، توجه شما را به خطوط صاف کار شده در فضا جلب می کنیم. انتخاب متریال نیز گویایی دیگر بر این امر است. در واقع متریال هایی در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند که بیشتر در سبک مدرن شاهده استفاده از آنها هستیم.

امروزه پلان های مسکونی نیز به شکلی مدرن و با سبک پلان باز طراحی می گردند. به این ترتیب که در این پلان ها فضای نشیمن و آشپزخانه در کنار یکدیگر هستند و به نحوی در یکدیگر حل می شوند. تنها جدا کننده این دو فضا، جزیره آشپزخانه است. در آپارتمان های با متراژ کم، این امر کمک زیادی به شما خواهد نمود تا فضایی بازتر داشته باشید.

در انتها این که رنگ و انرژی در این واحد مسکونی در تعادلی نسبی قرار دارد. در واقع رنگ های بکار گرفته شده در کنار یکدیگر نظیر سفید دیوار و سقف، خاکستری آشپزخانه و قهوه ای کفپوش چوبی، فضا را به این تعادل رسانیده است.

برای سرویس بهداشتی از سنگ مرمر مشکی با رگه های سفید بهره گرفته شده است که این مورد کمی فضای سرویس را به سمت لوکس بودن هدایت نموده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان مسکونی را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 2,705

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *