طراحی داخلی منزل مسکونی با رنگ های سفید

طراحی داخلی منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل مسکونی با رنگ های سفید

در این قسمت قصد داریم به سراغ طراحی داخلی یک منزل مسکونی برویم که رنگ سفید در آن به عنوان رنگ اصلی برگزیده شده است. دیزاین این واحد مسکونی توسط Marina Selivanova صورت گرفته است که با جستجو در گوگل می توانید سایر کارهای این طراح را مشاهده نمایید. طراح در این آپارتمان، کوشیده است فضایی ساده و البته مدرن خلق نماید.

در تک تک بخش های آپارتمان نظیر فضای نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و …، سعی شده است فضا کاملا سفید باشد. بر این اساس دیوار، کف و سقف همه به رنگ سفید هستند و تنها تاچ های رنگی موجود، روی مبلمان مورد استفاده در هر فضا یعنی بخش دکوراسیون هستند.

از این مسئله که بگذریم، یکی از تلاش های طراح، ارائه نورپردازی متناسب برای این آپارتمان بوده است. به نحوی که فضایی غرق در نور خلق شودذ و از طرف دیگر، نورپردازی ها در فضاهای مختلف آپارتمان با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین برای هر قسمتی از فضا، نور ویژه ای تدارک دیده شده است. برای مشاهده ی این آپارتمان با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,538

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *