طراحی داخلی منزل مدرن با بتن، چوب و … به همراه پلان

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان مدرن با بتن، چوب و … به همراه پلان

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی آپارتمانی در شهر بارسلونا واقع در کشور اسپانیا بیاندازیم. در واقع این کار، طراحی داخلی مجدد و بازسازی یک آپارتمان قدیمی بوده است که کار دیزاین توسط گروه معماری اسپانیایی Egue y Seta صورت گرفته است.

همانطور که پیش تر اشاره شد، در این آپارتمان از متریال های بتن و چوب بصورت عمده استفاده شده است. امروز در طراحی های مدرن، معماران و طراحان، از متریال های نظیر بتن و چوب بصورت اکسپوز، بصورت ویژه بهره می برند. وقتی از متریالی نظیر بتن در یک فضا بویژه منزل مسکونی استفاده شود، برای جلوگیری از جریان یافتن انرژی سرد، نیاز به استفاده از یک متریال گرم نظیر چوب است. که در تیم طراحی دقیقا همین کار را انجام داده است.

یکی دیگر از متریال هایی که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، سرامیک است که در تصاویر مشاهده می نمایید. در قسمت آشپزخانه و فضای پشت کابینت به همراه سرویس بهداشتی از سرامیک استفاده شده است اما با طرح و رنگ متفاوت و منتاسب با فضا.

در مجموع سعی بر این بوده است که فضایی دلنشین و راحت و البته مدرن خلق شود. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این منزل مسکونی را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

پلان آپارتمان یک خوابه

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 863

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *