طراحی داخلی مغازه موتور سیکلت وسپا – فروشگاه و گالری

طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی

طراحی داخلی مغازه موتور سیکلت وسپا – فروشگاه و گالری

برند موتورسیکلت ایتالیایی وسپا (Vespa) یک برند خاطره انگیز برای ایرانیان است. موتورهای اسکوتر وسپا سالها در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. این برند ایتالیایی با توجه به مارکت در حال گسترش آسیا، سعی در حضور مجدد در این بازار دارد. به همین منظور نمایندگی فروش و گالری محصولات وسپا، به تازگی در شهر بانکوک پایتخت تایلند افتتاح شده است. طراحی داخلی مغازه محصولات وسپا توسط Supermachine Studio صورت گرفته است. در طراحی این فروشگاه، از دکورهای مختلفی استفاده شده است. معمار این پروژه اظهار می کند که "وسپا برای ما تنها یک موتورسیکلت نیست. یک خاطره است، یک تاریخ و یک سبک زندگی".

بنابراین سعی شده است در دکور این فروشگاه خاطره ی وسپا زنده شود و نسل های مختلف این موتورسیکلت به نمایش در آمده است. روی دیوار و ویترین از پوسترهایی استفاده شده است که همگی یادآور خاطراتی از وسپا و این برند هستند. در واقع طراحان سعی کرده اند خاطره ی وسپا را در ذهن مشتری زنده کنند و این امر می تواند تاثیر بسیار زیاد و مثبتی در افزایش فروش داشته باشد.

در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه موتور سیکلت و محصولات مرتبط را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی طراحی داخلی فروشگاه موتور سیکلت،دکوراسیون مغازه موتور فروشی نمای بیرونی مغازه،طراحی نمای بیرونی مغازه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,261

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *