طراحی داخلی فروشگاه عینک با دکور نارنجی و سفید

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی

طراحی داخلی فروشگاه عینک با دکور نارنجی و سفید

در این بخش قصد داریم به همراه شما، طراحلی داخلی مغازه ی هیجان انگیز را مورد بررسی قرار دهیم. یک فروشگاه عینک در شهر سائوپائولو برزیل با یک دکور هیجان انگیز به رنگ های سفید، نارنجی و سیاه. رنگ هایی که برگرفته از رنگ های اصلی این برند عینک هستند. این فروشگاه Óticas Precisão نام دارد که همانطور که اشاره شد، محصولات برند عینک Precisão را عرضه می نماید.

رنگ نارنجی به عنوان Focal Ponit بی چون و چرای این فروشگاه مطرح است و تمام توجهات را به سمت خود جلب خواهد نمود و در مجموع دکور نارنجی فروشگاه حواس ها را به سمت خود جلب می نماید و به بیننده ی مجذوب شده، برند عینک را معرفی می نماید. می توان این طور اظهار نمود که برای برندهای تازه تاسیس که نیاز به شناخته شدن دارند، استفاده از رنگ های خاص کمک بزرگی است و اگر این رنگ را به دکور فروشگاه نیز منتقل کنیم یعنی دیزاین بر اساس رنگ خاص برند صورت گیرد، گام بزرگی در معرفی عمومی برند برداشته ایم. کاری که گروه طراحی داخلی برزیلی Novarejo صورت داده است.

همچنین کارهای گرافیکی مربوط به برند نظیر کارت ویزیت، لوگو و سایر طرح های گرافیکی کار شده که در دیزاین فروشگاه نیز مورد استفاده قرار گرفته اند، را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه عینک فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,844

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *