طراحی داخلی فروشگاه سونی در کره جنوبی

طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل

طراحی داخلی فروشگاه سونی در کره جنوبی

پلی استیشن (Play Station) یکی از محبوب ترین محصولات شرکت ژاپنی سونی می باشد. این کنسول بازی انواع و ورژن های مختلف دارد و به طبع، محصولات مرتبط با آن نیز زیاد هستند. از این رو شرکت سونی برای این محصول خود، به تنهایی فروشگاه هایی در سرتاسر دنیا ایجاد نموده است. در این بخش تصمیم داریم نگاهی کوچک به یکی از شعب این برند در کشور کره جنوبی، شهر Sejong و طراحی داخلی آن بیاندازیم.

دیزاین این فروشگاه که محصولاتی نظیر کنسول بازی و خود بازی ها که در غالب DVD هستند را ارائه می نماید، توسط معماران کره ای studio IMA صورت گرفته است. طراحی فروشگاه بر اساس رنگ اصلی آبی صورت گرفته است که در بستر رنگ سفید قرار دارد. رنگ آبی رنگ اصلی برند play station می باشد و یکی از رنگ های محبوب برند سونی است.

به همین منظور، لایت های رنگ آبی کار شده روی دیوار و همینطور سقف، به خوبی بیانگر هویت این برند در این مغازه می باشند. دکور مغازه نیز بر اساس رنگ طراحی شده است. کف مغازه نیز از جنس بتن اکسپوز است. در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی،دکوراسیون مغازه موبایل

تحریریه خط معمار

منبع:http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,247

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *