طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی در یونان

طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی

طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی در یونان

شاید از خودتان بپرسید که مگر مغازه خشکبار فروشی هم دیزاین دارد؟ مگر نیاز به دیزاین دارد! اما جواب این سوال به معنا و مفهوم معماری برمی گردد. (هر چند معماری تعابیر متفاوتی دارد) این که معماری سازماندهی یک فضا است و فرقی نمی کند این فضا کجا باشد! بنابراین در یک مطلب متفاوت، قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی مغازه ای از جنس خشکبار بیاندازیم که محصول آن مواد غذایی خشک است.

در یک نگاه ساده به این فروشگاه، قفسه های چوبی را خواهیم دید که برای نگهداری و نمایش محصولات استفاده می شوند. کف فروشگاه از جنس بتن اکسپوز است و روی سقف سفید رنگ فروشگاه، تخته های چوب سرتاسری کار شده است و روی این تخته های چوب، نورپردازی صورت گرفته است که می تواند فروشگاه را به رنگ های مختلف درآورد.

بنابراین با دیزاین پیچیده ای روبرو نیستیم. همه چیز ساده است و متریال عجیب و غریبی در فضا مورد استفاده قرار نگرفته است. بلکه همه چیز ساده است و این سادگی با کمی خلاقیت ترکیب شده است و در نهایت می توان گفت با فروشگاهی با حس خوب روبرو هستیم. دیزاین این فروشگاه بر عهده ی Lefteris Tsikandilakis بوده است.

طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی طراحی داخلی فروشگاه خشکبار فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 8,308

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *