طراحی داخلی شوروم و فروشگاه مبلمان برند Allsteal، آمریکا

طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان

طراحی داخلی شوروم و فروشگاه مبلمان برند Allsteal، آمریکا –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی نمایشگاه (Showroom) و فروشگاه مبلمان آمریکایی برند AllSteel در شهر جورجیا واقع در ایالت آتلانتا بیاندازیم. دیزاین این فروشگاه توسط گروه معماری NELSON صورت گرفته است.

یکی از درخواست های کارفرما از تیم معماری، طراحی فضایی بود که شخصیت و کاراکتر برند را منعکس کند. همچنین از آنجایی که با یک شوروم و نمایشگاه روبرو هستیم، فضا باید قابلیت ارائه محصولات مختلف را نیز داشته باشید. یعنی، علاوه بر این که طراحی فضا منعکس کننده ی کاراکتر برند مبلمان باشد، باید از نظر دیزاین، قابلیت پرزنت محصولات مختلف را نیز در خود داشته باشد.

بر این اساس، فضاهایی مختلف در کنار یکدیگر خلق شده است که هر کدام برای پرزنت سبک محصول خاص و یا به عبارت بهتر مبلمان خاصی طراحی شده است. بخشی از فضا برای مبلمان نشیمن، بخشی برای مبلمان ناهارخوری و غذاخوری، بخشی برای مبلمان اداری و به همین ترتیب، فضا با بخش های مختلفی ایجاد و خلق شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی داخلی این شوروم را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان،طراحی داخلی فروشگاه مبلمان،دکوراسیون نمایشگاه مبلمان

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,466

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *