طراحی داخلی رستوران Giovanni به سبک آنتیک، تهران، زعفرانیه – علیرضا شفیعی

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی

طراحی داخلی رستوران Giovanni، تهران، زعفرانیه، علیرضا شفیعی –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک رستوران ایتالیایی در تهران و منطقه زعفرانیه بیاندازیم. این رستوران متعلق به برند Giovanni است و طراحی آن توسط علیرضا شفیعی صورت گرفته است.

به نقل از طراح و معمار پروژه، این رستوران در منطقه ی زعفرانیه که یکی از با ارزش ترین نقاط شهر تهران به شمار می آید، قرار گرفته است. برای طراحی فضا، از سبک آنتیک استفاده شده است. در واقع طراحی این رستوران بر پایه اتنیک است که سبک‌های هایتک روستیک‌ایتالیایی و‌ کلاسیک دیکانتراکشن به آن اضافه شده است.

اگر نگاهی به بافت معماری منطقه ی زعفرانیه بیاندازیم، پروژ های کلاسیک زیادی در این منطقه وجود دارد و از این نظر، هماهنگی بین سبک معماری داخلی رستوران و بافت پیرامون وجود دارد.

برای طراحی این رستوران تحقیقات گسترده ای در رابطه با طعم و ذائقه ی مردم، سبک و بافت معماری پیرامون و… صورت گرفته است و در نهایت تصمیم بر استفاده از این سبک گرفته شده است.

در ادامه دعوت میکنیم تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی داخلی رستوران ایتالیایی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,825

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *