طراحی داخلی دفتر کار General Electric – هندوستان

طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار General Electric – هندوستان

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر اداری شرکت Generel Electric بیاندازیم که در شهر بنگلور هندوستان واقع شده است. دفتر کاری که به سبک مدرن طراحی شده است و از رنگ ها به خوبی در آن به خوبی استفاده شده است. در این دفتر کار فضاهای مختلفی دیده شده است. فضای اصلی کارکنان، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، فضای استراحت کارکنان و در کنار آن غذاخوری. برای هر فضا کالیته ی رنگی خاصی در نظر گرفته شده است. ضمن رعایت اصول رنگی در همه ی دفتر، سعی شده است برای هرفضا یک رنگ خاص هم تعریف شود و به نحوی جداسازی فضا توسط رنگ ها صورت گیرد. به عنوان نمونه در فضای اصلی کاری کارکنان از رنگ زرد در کنار سایر رنگ ها بهره گرفته شده است. این در حالی است که شما زرد را در بقیه ی فضا مشاهده نمی کنید.

طراحی داخلی این دفتر کار توسط استودیو YellowSub Studio صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کار مدرن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار طراحی داخلی اداری،دکوراسیون داخلی دفتر کار

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 771

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *