طراحی داخلی دفتر کار مدرن شرکت Shutts & Bowen، اجرای عالی

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی دفتر کار مدرن شرکت Shutts & Bowen، اجرای عالی

گروه معماری ASD|SKY دفتر جدید موسسه Shutts & Bowen  را در شهر فلوریدای آمریکا، طراحی و اجرا نموده است. دفتر جدید و بطور کل ساختمان جدید شرکت چیزی در حدود ۵۵۷۰ مترمربع مساحت دارد و در طبقه کمپانی های بزرگ قرار می گیرد. در واقع دفتر اداری در یک ساختمان سه طبقه واقع شده است. این طراحی و اجرا، بازسازی ساختمان قدیمی شرکت بوده است و دلیل این بازسازی، جشن صدمین سالگی این کمپانی حقوقی، به عنوان قدیمی ترین موسسه حقوقی در فلوریدا بوده است.

به نقل از تیم طراحی، چیزی که در این بازسازی از تیم طراحی خواسته شده بود، طراحی یک دفتر مدرن، روشن و پر نور و همچنین اجرای تمیز بوده است. فضای رسپشن و اتاق جلسات و کنفرانس توسط یک راه پله بین طبقات به یکدیگر متصل اند که در تصاویر می توانید ببینید و این درخواست کارفرما بوده است.

به عنوان چند ویژگی در این دفتر، می توان یه نمای شیشه ای اتاق ها اشاره نمود که زاویه ی دید خوبی را در اختیار قرار می دهد. همچنین سنگ های اونیکس (Onyx) که بصورت back-lit در بخش های زیادی از فضا مورد استفاده قرار گرفته اند که البته متریال نسبتا گران قیمتی است.

طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار مدرن،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,702

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *