طراحی داخلی دفتر مرکزی بانک Nordea به سبک مدرن، لندن

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن، لندن –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار بانک Nordea در لندن بیاندازیم. طرحی که توسط معماری بریتانیایی، Peldon Rose ارائه و اجرا شده است. Nordea یک بانک اسکاندیناویایی است که به تازگی دفتر کاری مرکزی خود را در شهر لندن راه اندازی نموده است. در گذشته پرسنل این شرکت با فاصله ی مکانی از یکدیگر و بصورت از هم گسیخته فعالیت می نمودند که برای گردآوری پرسنل و ارتباط بهتر، این بانک تصمیم به تاسیس دفتر خود در این شهر گرفت.

همانطور که اشاره شد این بانک دارای ریشه ی اسکاندیناویایی می باشد و بر این اساس، از اصول طراحی سبک اسکاندیناویایی برای دیزاین این دفتر بهره گرفته شده است. روشنایی، تمرکز بر روی عملکرد فضا و القای حس مینیمالیستی که از عناصر کلیدی این سبک طراحی می باشند، اصولی است که طراح  در طرح خود بر روی آنها متمرکز بوده است.

چوب، یکی از متریال هایی است که در سبک اسکاندیناویایی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. در این دفتر کار مدرن نیز این متریال، در یک حالت دکوراتیو روی سقف مورد استفاده قرار گرفته است که در تصاویر می توانید آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 933

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *