طراحی داخلی دفتر شرکت تولید لوازم موسیقی Fender

طراحی داخلی شرکت

طراحی داخلی دفتر شرکت تولید لوازم موسیقی Fender

برند Fender در صنعت تولید لوازم و ادوات موسیقی، یک برند شناخته شده در دنیاست. این برند تولید کننده تولیدکنندهٔ آمپلی‌فایر و سازهای زهی از قبیل گیتار الکتریک است. در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی شرکت Fender در ایالت کالیفرنیای آمریکا بیاندازیم.

معماری داخلی این دفتر کار توسط استودیو آمریکایی Rapt انجام شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، سبک طراحی بکار گرفته شده در طراحی، سبک صنعتی است. این دفتر در دو طبقه از یک ساختمان قرار گرفته است که طبقه اول، رسپشن، بخش لابی و انتظار، گالری محصولات و تولیدات برند و به عبارت دیگر نمایشگاهی است از هویت برند. طبقه دوم نیز فضای کاری کارکنان، اتاق جلسات و … است.

از علائم و شاخصه های سبک صنعتی می توان به استفاده از تاسیسات ساختمان روی سقف و بصورت دکوراتیو اشاره داشت که در این پروژه، این امر به خوبی مشهود و توسط معماران، بولد شده است. از سوی دیگر، متریال هایی نظیر بتن، هر چند در دیگر سبک های معماری نیز مورد بهره برداری است، اما یکی از شاخصه های سبک صنعتی به شمار می رود. در این پروژه، بتن اکسپوز، تنها پوشش سقف است.

در ادامه دعوت می کنیم به تصاویر این دفتر کار بیاندازید. ایده های بسیار زیادی در این کار وجود دارد که می تواند به شما در طراحی فضای اداری مشابه، کمک کند. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت طراحی داخلی شرکت

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 301

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *